Limba Română
            Revistă de ştiinţă şi cultură Apare la Chisinău din 1991

ARGUMENT

RETROSPECTIVĂ NECESARĂ

STAREA DE VEGHE

AVANPREMIERĂ EDITORIALĂ

FAȚETELE CUVÂNTULUI

CUVINTE DEZVELITE

ONOMASTICĂ

COŞERIANA

CRITICĂ. ESEU

SINTEZE

CUM SCRIA EMINESCU?

RECITIREA CLASICILOR

PRO DIDACTICA

POESIS

PROZĂ

VIAȚA FĂRĂ MACHIAJ

EX CIVITAS

REGISTRU ACTUAL

LECŢIILE ISTORIEI

DIALOGUL ARTELOR

RESTITUTIO

CĂRŢI ŞI ATITUDINI

IN MEMORIAM

AUTORI ÎN NR. CURENT


Arhiva

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

2004

2003

2002

2001

1991-2001

Autori

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Maria HADÂRCĂ

Maria HADÂRCĂ
Conf. cercetător, dr. în pedagogie, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, şefa sectorului Teoria Educaţiei. Lucrări recente: „Limba şi literatura română", manual pentru clasa a VI-a (coautori: S. Bolduratu, N. Dabija), „Limba şi literatura română. Preparator pentru examenele de absolvire a gimnaziului – 2009" (2012), „Proiectarea şi realizarea evaluării autentice" (coord. şi autor, 2010), „Adaptări curriculare şi evaluarea progresului şcolar în contextul educaţiei incluzive" (coautor: T. Cazacu, 2012), „Perspectiva axiologică asupra educaţiei în schimbare" (coord. şi autor, 2011), „Formarea personalităţii elevului în perspective educaţiei integrale" (coord. şi autor, 2013).

TEXTE PUBLICATE

Metode şi tehnici de evaluare autentică a competenţei de lectură Nr. 3, anul XXIV, 2014
Competenţa de lectură – concept, structură şi mediu de formare Nr. 3-4, anul XXV, 2015
 
  home    nr. curent    cărți    autori    noutăţi    contact    referinţe    Invitaţie la dialog